Kirsten staat aan het roer van team marketing en communicatie. Ze zet de marketingstrategie uit en bedenkt nieuwe campagnes rondom speciale lanceringen van lesmateriaal, bijvoorbeeld met de Kinderboekenweek of de Kindermuziekweek. Zorgt dat alles wat 123ZING communiceert, zo duidelijk mogelijk overkomt bij de leerkrachten.
Zingen en dansen
Jullie kennen Kirsten ook uit veel liedjes van 123ZING zoals Tijdmachien en natuurlijk de energizer Disco Supermarkt. Bovendien is ze 123ZING-dansdocent. Dit vindt ze heel leuk én het helpt haar in het werk voor de marketing en communicatie, ze kent de producten namelijk op haar duimpje.
Creatief
Tovert veel originele ideeën uit haar creatieve brein. Houdt tegelijk enorm van structuur. Is dol op strakke planningen en to do lijstjes.
Kabouter Plop
Heeft een joker-systeem ontwikkelt voor haar team. Tijdens drukke dagen – met véél deadlines – mag ieder teamlid drie keer een joker inzetten om even te klagen of zuchten. Drie jokers gebruikt? Dan mag je ‘Ik word daar zo moe van’ van Kabouter Plop luisteren. En daarna weer vol energie aan het werk!
Opleiding
Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, B.A. Kunst & Economie Theatermanagement
Deed onderzoek naar het ontwikkelen en in de markt zetten van danseducatie projecten in een vraaggestuurde markt. Werd hiervoor genomineerd voor een HKU Award in de categorie ondernemerschap.
Dutch Academy of Performing Arts – Musical Artiest
Relevante werkervaring
Oprichter en bestuurslid Stichting De Dansloods
Ontwikkelaar van danseducatie voorstellingen gericht op bewegend leren.
De Dutch Don’t Dance Division
Manager marketing en publiciteit.
Coördinator, ontwikkelaar en uitvoerder educatief lesprogramma.
Docent dans en musical in het PO, VO en buitenschoolse kunstbeoefening.
O.a. voor Cultuurhuis de Garenspinnerij, Het Cultuurstation, Muziekhuis Oudewater.