Over
123ZING
Missie
Samen muziek maken zorgt voor plezier, draagt bij aan je ontwikkeling als persoon en heeft een verbindende kracht binnen onze samenleving. Hoe eerder je in aanraking komt met muziek, hoe groter de impact. Daarom streeft 123ZING naar onderwijs waarin iedere leerling en leerkracht het plezier van samen muziek maken ervaart.
Visie
Met het innovatieve en laagdrempelige lesmateriaal van 123ZING geeft iedere leerkracht met zelfvertrouwen en plezier muziekles in de klas. 123ZING zet al haar expertise in om samen met de leerkrachten muziekonderwijs een vaste plek te geven in het dagelijkse lesprogramma. Dit doen we door met een open blik en persoonlijk contact voortdurend in gesprek te blijven met de leerkrachten, leerlingen, culturele instellingen en onze partners.

Leerlingen
650.000
Leerlingen ontdekken dagelijks de magie van muziek maken! Zij zingen, spelen, creëren en improviseren erop los binnen 123ZING.
Scholen
2500+
Scholen hebben de wereld van 123ZING al ontdekt. Zij hebben muziek als vast onderdeel op het lesrooster staan. Dat wil jij toch ook?!
Het 123ZING team

Loes van Zuijlen - de Vos
oprichter, directeur, ontwikkelaar

Sebastian van Zuijlen
oprichter, directeur, trainer, ontwikkelaar lesmateriaal, producer, liedjesschrijver

Marly Verheul
financiële administratie

Kirsten Vermeij
coördinator marketing & communicatie, dansinstructrice, zangeres
Het ontstaan van 123ZING
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr,
sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et
dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero
eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum.
Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est
Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet,
consetetur sadipscing elit.
De tijdlijn
- 2010 - Lorem ipsum: Al doende ontwikkelen van sociale vaardigheden.
- 2011 - Lorem ipsum: Leerlingen zingen en spelen mee en bewegen op muziek.
- 2013 - Lorem ipsum: Leerlingen ontwikkelen hun zangstem, gehoor, ritmegevoel, speelvaardigheid en melodische en harmonische vaardigheden.
- 2015 - Lorem ipsum: leerlingen merken dat ze zingend, spelend of bewegend vooruit gaan en een ontwikkeling doormaken.
- 2018 - Lorem ipsum: leerlingen onderzoeken en interpreteren muziek uit andere tijden en culturen.